gry online

Porcja zdrowia, czyli gulasz warzywny z miesem drobiowym i warzywami.

15:44:00



W okresie zimowym i przedwiosennym nasz organizm narażony jest na niską temperaturę, odwodnienie oraz utratę wielu witamin. Jeśli chcemy, aby nasza dieta była wartościowa i pełna zdrowia, powinniśmy w tym okresie jadać duże ilości warzyw i owoców. W formie konkretnego i bardzo sytego obiadu perfekcyjnie sprawdzi się gulasz warzywny z mięsem drobiowym, papryką, cukinią, pieczarkami i pomidorem. Ogromna porcja błonnika, białka oraz witamin przy minimalnej ilości kalorii to najlepszy wybór na zimowe popołudnie. Porcja dania zawiera jedyne 174 kcal ! Polecam :)

SKŁADNIKI na 2 porcje:
  • pierś z kurczaka (200g)- 200kcal
  • papryka czerwona (200g) - 50 kcal
  • 5 pieczarek (100g) - 16 kcal
  • cukinia (300g) - 45 kcal
  • 2 średnie pomidory (200g) - 30 kcal
  • ząbek czosnku - 7 kcal
  • pieprz,sól,bazylia
WYKONANIE :
  1. Kurczaka mielimy w blenderze i podsmażamy na dużej patelni teflonowej.
  2. Czosnek, pieczarki, paprykę oraz cukinie kroimy i dodajemy do mięsa.
  3. Pomidory obieramy ( jeśli nie wiesz jak to zrobić zajrzyj tutaj - KLIK ), kroimy w kostkę i dodajemy do reszty składników.
  4. Całość intensywnie doprawiamy, dolewamy 1/2 szklanki wody i dusimy na małym ogniu pod przykryciem przez 15 minut.
  5. Pod koniec duszenia ściągamy pokrywkę.
  6. Ze względu na minimalną ilość kalorii danie możemy podać z lekkim pieczywem, makaronem, ryżem lub kaszą kuskus. 
Gotowe ! :)


Niskokaloryczny styczeń Zima  we Włoszech

Inne posty.

0 komentarze